Szlogen - Jelmondat


Parson, 2012 január 08 vasárnap - 18:00:00


Az jelmondat „elkövetője” én vagyok, az én meggyőződésemet fejezi ki. Itt mindenki fordítva áll hozzá a kérdéshez. Az emberek legnagyobb részének, majdnem mindenkinek alapvetően egyértelmű, hogy a világegyetem elsőszámú, legértelmesebb és legfejlettebb élő, gondolkodó lénye az ember.

Ettől eltér a vallásos ember, mert ő hiszi és tudja, hogy az embernél van egy (vagy több) sokkal magasabb szinten létező „atyaúristen” (istenek)! No lám! Ők azért ennyiben különböznek, mert nem tartják magukat a világegyetem egyetlen és kizárólagos csodájának.

Vannak nagyon sokan, - a nagytöbbséghez képest mégis elenyészően - akik elfogadják azt az elméletet, hogy a sok-sokezer és sok-milliárd bolygó valamelyikén, mégis élhetnek más és másfajta élőlények is. Vannak, akik mindkettőben hisznek, vannak szkeptikusok, pesszimisták és vannak optimisták.

EltérítésÉn nem akarom senkinek azt bizonygatni, hogy vannak! Szerintem vannak és kész! Ez nekem alapvető dolog, hiszen találkoztam velük és megnyilvánulásukkal többször is, társaságban is. (Ilyenkor szoktak legyinteni, hogy „nem kellett volna annyit inni...”) Az én álláspontomat talán ma is létező és kézzelfogható (szerintem) mással nem magyarázható létesítmények, alkotások leletek bizonyítani látszanak.

Az én számomra, tehát nem kell bizonyítani, hogy vannak, de rajtam kívül még nagyon sokan (az elenyésző létszámból) igazolni tudják az állításaimat, ők is találkoztak, láttak, tapasztaltak. Ha nekünk, a mi számunkra mégis sikerülne valakinek bebizonyítania, hogy ilyenek nem léteznek, mert olyan tömeghisztériáról van szó, ami alattomosan, helyszíntől, időtől teljesen függetlenül hasonlóan, vagy egyformán jelenik meg tömegeknek, haderőknek, akár űrhajósoknak, kénytelenek lennénk fejet hajtani. Ilyen bizonyítékról én nem tudok! Célom, hogy a lapon összegyűjtsem magam és mások tapasztalatait, véleményét, akár interaktívan!

Tehát nekem, nekünk: EGYÉRTELMŰEN SENKI NEM TUDTA MÉG BIZONYÍTANI, HOGY IDEGEN CIVILIZÁCIÓK NEM LÉTEZNEK!

Más kérdés az, hogy kit és miért riasztok el ezzel a mondattal a laptól. Ha szerinted így van, légy szíves segíts nekem abban, hogy ezt megértsem! A „marketinges” fogásokhoz én nem értek, ezért nem járok piacra sem. Ha meggyőződöm arról, hogy igazad van, komolyan el fogok gondolkodni azon, hogy másik szlogent válasszak!


 

Hozzászólás


foldi
12. jan. 13. - 22:29


Több érv szól a mellett, hogy léteznek idegen civilizációk, ezt nem kell
részleteznem, de az egyértelmű bizonyítás mind két tábor részéről
igen körülményes és bonyolult, főleg a rengeteg hamisítvány, megtévesztés
ami nagyon zavaró lehet egy érdeklődő számára.
Mind két oldal részére nagyon jó vitákat kívánok, és aktív közreműködést!


Válasz erre


Kiss Timea
12. jan. 14. - 21:25


Maga a jelmondat, egy kicsit irónikus és egy kicsit elvont. Igazándiból valaminek a "nemlétét" bizonyítani, nem eléggé ismert, paranormális környezetben lehetetlen!

Mint ahogyan írtad, elég körülményes a bizonyítása a létezésüknek is. Az a baj az emberekkel, hogy ami belefér a világképükbe, egyből elfogadják, akkor is , ha netán nem is létezik, de ha nem fér bele, akkor sem hiszik el, ha ott áll előttük.

Ha találnak egy dinoszaurusz csontot, mindent elhisznek vele kapcsolatban, amit a tudósok állítanak. Ezt a csontot néhányan látták, néhányan le is fényképezték és le is filmezték. Ezt a "csontot-leletet" hozzáraják a többi hasonló leletehez, mejd belekerül a tudományos lexikonokba, majd tankönyvekbe. Bizonyítéka lesz majd az eddig kialakult világ-szemléletnek, a Darwin-elméletnek.

Ezt a csontot, ténylegesen nem látták annyian, mint egy "mexikói ufójelenséget"!!! A mexikói eset, egy a sok-sok látott, fényképezett, filmezett anyagból!!! A tömegek alapvetően nem is veszik komolyan, a maradék többsége szerint hamisítvány, csak néhányan gondolkodnak el rajta, csak néhányan hiszik el.


Válasz erre


Kovács Tamás
12. jan. 21. - 20:08


Szerintem ez nem "látottságon-nézettségen" múlik. Viszont a dinoszaurusz csont is lehet hamisítvány, mint ahogy a Mexikói ufó is lehet ember alkotta. Az ufókutatás egy végeláthatatlan időtöltés, a Darwin-elmélet pedig kiigazításokra szorul. Az hogy ki miben hisz? Ennek mércéje nem lehet más mint a személyes tapasztalás.


Válasz erre


foldi
12. jan. 21. - 22:22


Biztos vagyok benne, hogy a "megvilágosodás", fokozatosan megy
végbe, mint fizikai, mint szellemi síkon. Nem számíthatunk
robbanás szerű áttörésekre, változásokra, a Mi lakhelyünk
a Föld is szerves része a nagy egésznek. A nagy kérdés, hogy
mostani civilizációnk túléli e ezt az Ember által diktált esztelen
hajszát. Az előző civilizációknak ez nem nagyon sikerült,
különböző okok miatt. Az "Idegenek" nem fognak direkt módon
beavatkozni, csak csepegtetik, sejtetni hagyják létezésük lehetőségét.
Igen szerencsés az aki valódi "idegen" látogatót, vagy járművet lát.


[ módosítva 12. jan. 21. - 22:23 ]


Válasz erre


Kovács Tamás
12. jan. 22. - 11:18


Egyetértek Földi. A túl gyors fejlődés is végzetes lehet és talán most ennek lehetünk tanúi, gondolok itt a rohamosan változó technikai fejlődésre. Sajnos nem követi mindezt erkölcsi, szellemi fejlődés, pedig a kettőnek egyszerre kellene haladni.


Válasz erre


horkafia
12. febr. 15. - 16:58


Nekem tetszik a jelmondat,minden elképzelhető hibájával együtt .Annyira annyira jellemzően emberi.Hogy úgy mondjam agyafúrtan szemérmetlen,a tudatlanság leplezésének a magas iskolája.
Ugyan ezen "logikátlanság" szerint ,meg is lehet fordítani,imígyen soha senki eddig még nem bizonyította be egyértelműen,hogy nem isten teremtette egyedül és hat nap alatt a földet és az univerzumot úgy cakk pakk.Vagy! senki soha még nem bizonyította be egyértelműen,hogy mi( mármint minden ami köröttünk-velünk történik) az nem egy nyálkás meztelencsiga álma a hatodik dimenzióban,ahol ennek a meztelencsigának az agy dúca hatvanszor nagyobb mint az általunk ismerni vélt univerzum cakk pakk.
Ám azt sem bizonyította még soha senki sem még egyértelműen,hogy az általunk ismertnek vélt univerzum az nem egy valamilyen lény szerve és mi ebben a szervben olyanok vagyunk mint(például a mi saját léptékünkben) egy emésztő baktérium kolónia.
Mint minden hasonlat,példa nem fedi le pontosan a képzelt dolgot teljesen,így az én bejegyzésem is csak olyan sete-suta.


Válasz erre


AthropoS
12. ápr. 16. - 13:02


Egyet kell értenem Kiss Tímeával... Nem tisztem kritizálni a jelmondatot, egyszerűen csak a véleményemet mondom el. Egy adott dolognak, ténynek, fogalomnak csak és kizárólag a LÉTÉT lehet és kell bizonyítani. A nemlét olyan nyilvánvaló tagadás, aminek a még egyszeri tagadása fölösleges. Ezért tartom marhaságnak az ATEIZMUST is. Ők tagadják Isten létét, vagyis azt mondják, hogy nem létezik. Ami nem létezik, azt minek tagadni? Saját maguknak mondanak ellent. Kicsit a szlogen is ilyennek tűnik nekem, ettől függetlenül nem feltétlenül lecserélendő. Értem én a lényeget És végezetül egy epic poén : „Isten hozott az ateisták klubjában”


Válasz erre


Armida
13. febr. 27. - 11:51


Jó ez a jelmondat!
Pont az inverze annak ahogyan most elfogadunk mindent, amit odavet elénk a "tudomány".
Viszont azért ne feledjük hogy valamikor a "történelem előtti" időkben az emberiség több mindent fogott fel a világból mint most. Mondáikban, hagyományaikban és tárgyi leletekben, emlékművekben magas szintű tudást őriznek.
Truman Show : "Bár az ő világa is bizonyos szempontból hamis, maga Truman teljességgel hiteles... egy való élet." "Az ember elfogadja az elé tárt világ valóságát. Ennyire egyszerű." A valóság valóban ugyanaz, mint amit valósnak hiszünk?
[ módosítva 13. márc. 11. - 17:21 ]


Válasz erre


Enmerkar
14. máj. 26. - 14:59


Idegen civilizációk márpedig vannak.
Értelmességük legfőbb bizonyítéka, hogy minket messze elkerülnek.


Válasz erre




Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz